preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zmijavci

Login

       Sigurna škola

e-Dnevnik

 

Anketa
Učenici bi trebali više učiti o svom zavičaju (obilježja, povijest, običaji, kultura)?



Informacije za roditelje

                                                                                                                    

Raspored sati

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 4. 2013.

Ukupno: 479031
Danas: 38
Knjižnica OŠ Zmijavci

E-katalog školske knjižnice

 

Prva pomoć

qrcode

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Grupa mobilnost učenika u svrhu učenja, Estonija
Autor: Alma Šuto, 11. 10. 2023.

U razdoblju od 9. do 13. listopada 2023. u Estoniji se održava mobilnost učenika u sklopu Erasmus+ Akreditacije koju je naša škola dobila za razdoblje od 2022. – 2027. godine. U grupnoj mobilnosti u svrhu učenja sudjeluje 7 učenika osmih razreda Lorenca Buljan, Marijan Ćapin, Roko Gudelj, Roko Karoglan, Lorena Krištić, Ana Marija Šabić i Jakov Šumelj te naše djelatnice u pratnji učiteljica informatike Marijana Krištić i stručna suradnica knjižničarka Nediljka Gudelj. Koordinatorica grupne mobilnosti i projekta je učiteljica informatike i tehničke kulture Alma Šuto.

Partnerska škola, Viimsi Kool, Viimsi Estonija pripremila su prigodan program za tjedan boravka naših učenika i djelatnika.

Tijekom cijelog tjedna učenici će se baviti temom vršnjačkog nasilja, pohađati nastavu i sudjelovati na radionicama. Učenici će posjetili i različite lokacije u Tallinu i okolici, uključujući staru gradsku jezgru Tallina i Viru Bog, močvaru koja prolazi kroz šumske i močvarne krajolike karakteristične za Nacionalni park Lahemaa.

Više slika pogledajte klikom na opširnije.


        ​​





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju