preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zmijavci

Login

       Sigurna škola

e-Dnevnik

 

Anketa
Učenici bi trebali više učiti o svom zavičaju (obilježja, povijest, običaji, kultura)?



Informacije za roditelje

                                                                                                                    

Raspored sati

 

Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 4. 2013.

Ukupno: 478895
Danas: 33
Knjižnica OŠ Zmijavci

E-katalog školske knjižnice

 

Prva pomoć

qrcode

 

 

Ad-Dicted to Education! naziv je novog projekta koji će se provoditi u našoj školi od rujna 2019. do kolovoza 2021. Cilj projekta je naučiti interpretirati reklamu i njene dijelove, razvijati kritičko mišljenje, poticati toleranciju i otvorenost prema različitosti, oblikovati svijest o odgovornoj potrošnji te graditi svijest o europskoj kulturnoj baštini. Pet je zemalja partnera: Španjolska (koordinator), Hrvatska, Italija, Grčka, Poljska i Rumunjska. Troškovi projekta (24.135,00 eura) bit će podmireni iz EU fondova.

U našoj školi projektni tim čini 12 učitelja i to Ivana Rako Vuksan - koordinatorica te ostali članovi tima Alma Šuto, Matea Znaor, Vesna Vuleta, Andrijana Bagarić, Nediljka Gudelj, Tomislava Repušić, Dražena Livajić, Kristina Jakić, Nikola Vučemilović, Josip Jonjić i Ante Karin. 

U projektu sudjeluju učenici od 5. do 8. razreda. Učenici će kroz brojne projektne aktivnosti promatrati reklame, njihov utjecaj na javnost te će i sami stvoriti reklamu. Sudjelovat će i u aktivnostima upoznavanja, izrade loga, prezentiranja svoje baštine te aktivnostima evaluacije. Uz online zadatke učenici će imati priliku putovati u tri zemlje: Grčku, Italiju i Španjolsku te u svoju školu i svoj dom primiti učenika iz neke od zemalja partnera.

preskoči na navigaciju